Известие

Collapse
No announcement yet.

Спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И аз сори за офтопика.Принципно е така кабела си е твой включваш каквото ти душа сака ма 6мм не могат да поемат всичко.Ти си го сменяш или енергото срещу заплащане.Ма после се оказав че трябва да смениш и предпазителя при електромера че и самия електромер в някои случаи и тогава разбираш че е трябвало да заявиш новата мощност, щото тия кабели са проектирани във времена дето нямахме повечето уреди.И понеже всеки си включва на воля, така смениха и кабела от входа до трафопоста щото енергото едно от задълженията му е да поддържа и осъвременява трасетата, да си направи замервания и да смени кабела а не да останем посред зима на тъмно и студено.Ма айде не това е по темата да не цапаме.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      По-правилната аналогия е когато се приеме, че напрежението е разликата между височините на двата края на тръбата а диаметърът и е този на проводника.
      Чудесно онагледяване за потенциал, като напреженето е разликатав двата потенциала.


      Като се отвие крана до дупка, пак има някаксо съпротивление, защото ако го няма, то това е ток на късо или делим напрежението на нула.

      Шест плюс на Митака, че има ддоблеста да заяви, че е сгрешил.

      Аз нямам такава и винаги твърдя, че съм прав, дори и да съм под масата.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment

      Working...
      X