И аз сори за офтопика.Принципно е така кабела си е твой включваш каквото ти душа сака ма 6мм не могат да поемат всичко.Ти си го сменяш или енергото срещу заплащане.Ма после се оказав че трябва да смениш и предпазителя при електромера че и самия електромер в някои случаи и тогава разбираш че е трябвало да заявиш новата мощност, щото тия кабели са проектирани във времена дето нямахме повечето уреди.И понеже всеки си включва на воля, така смениха и кабела от входа до трафопоста щото енергото едно от задълженията му е да поддържа и осъвременява трасетата, да си направи замервания и да смени кабела а не да останем посред зима на тъмно и студено.Ма айде не това е по темата да не цапаме.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спря да пали
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПо-правилната аналогия е когато се приеме, че напрежението е разликата между височините на двата края на тръбата а диаметърът и е този на проводника.
Като се отвие крана до дупка, пак има някаксо съпротивление, защото ако го няма, то това е ток на късо или делим напрежението на нула.
Шест плюс на Митака, че има ддоблеста да заяви, че е сгрешил.
Аз нямам такава и винаги твърдя, че съм прав, дори и да съм под масата.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment